salam

Kata Aluan


Selamat datang ke blog yang tak seberapa ini. Ilmu dan pengalaman dikongsi bersama agar mendapat petunjuk daripaNya.
Bersama kita menyebarkan kebaikan..selamat melayarinya.

Monday, August 23, 2010

aktiviti hari ni

pukul 7.00

p sekolah..ari ni awai skit sbb naik keta.tkut jalan jem..tau sbb apa mai naik keta?? sbb bwk keta p servis.nnti nk blik raya kt perglih.lg pn dh sampai masa kena tukaq minyak hitam dh..

pukul 7.35

sampai kt sekolah..perjalanan ambik masa 35 minit...mujuq kluaq awai td, klu lmbt alamtnya pukui 8 br sampai sekolah.

pukul 7.40

ambik quran mengaji skit untuk tmbh pahala...lebih2 lg dalam bulan Ramadahan ni kita kena buat amal ibadat sebanyak mungkin sebagai bekalan kita di akhirat sana.

pukul 8.00

loceng bunyi..krriiiiiiiiingggggggggggggggg..tndanya kena masuk klas.aku pn msuk la....ngajaq apa yg patut.cukup masa aku pn kluaq...on time tu....sharp..jgn bazirkan masa anda kerana masa itu emas.

pukul 9.05

masuk dalam bilik guru on laptop, buka fb sat...tengok ada komen terbaru ka xdak...sat ja ..lebih kurang 15 minit. pas tu aku kemas laptop n brg2 yg lain sbb 9.30 aku nk kluaq.

9.30

punch kad n drive menuju ke pusat servis toyota... smpai dekat2 kul 10.smpai trus dftr. aku tggu turn aku..dok sat ada sorg supervisor pggil nama aku ( glamer jgk no )hehe...aku bwk dia p kt keta, hbq apa yg patut. lepas tu aku msuk blik dalam tempat menunggu.sambil menunggu, aku post la kisah aku setakat la ni..1/2 jam lg siap la kot....
anggaran third servis ialah RM210.00 huhu....nk x nk kena kluaq la jgk...

penutup

aku hrp keta dpt menjalankan tugasnya dgn baik iaatu membawa tuannya ke destinasi yg di tuju tanpa meragam dan selamat..
sehingga kita berjumpa lg pada hari dan waktu yg sama pada minggu hadapan dalam rancangan.......... aku pun x tau ...
wassalam...

No comments:

Post a Comment

abstract nature Pictures, Images and Photos

feda rimba mas

e-jawi i Frame